Blog Serüvenime Başlıyorum- Just Starting my Blog Adventure


    Merhaba,
     Ben üniversitemden 2018 yılında mezun oldum ve hala iş bulamadım. Hala iş arıyorum. Zaman hızla geçiyor ve her an sıkılıyorum. Yanlış zamanda mezun olduğumu düşünüyorum ve aynı zamanda yanlış üniversite belki :) Bu blog hesabını açma sebebimden biri de bu. İş arayışım sırasında yaşadığım olayları, yaptığım yada yapmayı planladığım şeyleri,edindiğim yeni fikirleri, belki okuduğum kitapları ve tanıştığım insanları bilmiyorum. Burayı dijital bir günlük olarak kullanacağım galiba ve her yazdığım zaman yazı sonuna okuduğum kitabı eklemeyi düşünüyorum. Aynı zamanda yazdıklarımı İngilizce yazmaya çalışarak İngilizcemi geliştirmeyi umut ediyorum. Şimdilik bu kadar. İyi günler.

Alttaki İngilizce metni de okuyarak varsa hataları düzeltmeme yardımcı olursanız sevinirim.
English text is below. If there is any mistake in text, please help me for fix. Thank you.



    Hi,
      I studied Engineering. I graduated from my university at 2018 and i havent found a job and i am still looking for a job. Time is flowing quickly and every second i am bored. Sometimes i am thinking i graduated at wrong time and wrong university maybe :). It is why i opened this blog page and it's just one of them. I want to write this page which i lived events while i am looking for a job, somethings that i made or i am going to make, new ideas that came through directly to my brain, maybe books that i read and people that i met. Actually i dont know. Perhaps i am going to use this blog for digital daily and i decided now i will write a book name that i am reading end of my writings. At the same time i want to improve my English so i will try to translate my all writings. I hope it will be helpful for me  That's all for now. Have a nice day.


Kitap/Book : Goethe - Faust

⤏ 1000kitap Hesabım




Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar